Як захистити автомобіль від корозії

Для будь-якого власника автомобіля проблема корозії є однією з найскладніших проблем, яку будь-який водій починає вирішувати безпосередньо з моменту придбання машини. І хоча в даний час практично не існує способів повністю позбутися від корозії, автомобілевиробники розробили справжній комплекс заходів щодо запобігання поширення і уповільнення процесу корозії автомобіля.

Звідки з’являється іржа на машині

Сама по собі іржа, це процес електрохімічної корозії металу. Коли машину виготовляють на заводі, то проводять цілий комплекс заходів, що дозволяють закрити всі можливі металеві деталі від контакту з навколишнім середовищем. Тому від якості заводської обробки багато залежить.

Другий, дуже серйозний фактор – це волога. Для суцільного металевого листа, закрито фарбою, вона не страшна, але машина складається з маси деталей, там багато зварних швів, внутрішніх порожнин, і якщо вони погано закриті, то волога разом з мікрочастинками бруду потрапляє всередину, створюючи слабке електричне поле, яке і взаємодіє з металом і сумішшю вологи, бруду та інших складових.

Величезний шкоду на стан металу надають спеціальні суміші, якими посипають дороги взимку.

найвразливіші точки в автомобілі

Днище є однією з найбільш проблемних зон машини. Постійно піддаючись впливу механічних частинок, що летять з-під коліс, воно найбільш вразливе, тому необхідно відразу робити антикорозійну обробку, незалежно від того, чи була вона проведена на заводі, а якщо ви купили автомобіль з рук, то обробку необхідно робити в обов’язковому порядку.

Вихлопні труби також є найбільш уразливими вузлами. Вони постійно перебувають у стані підвищеної температури, нагрітий метал легко піддається впливу іржі, а волога тільки збільшує несприятливий вплив.

Внутрішні порожнини і зварні шви також є потенційно небезпечними ділянками, найбільш сильно постраждали від впливу іржі. Вони приховані усередині машини, тому так різко, а найголовніше раптово, виявляють себе, якщо упустити цей серйозний момент.

Способи антикорозійного обробки

досвідчені автолюбителі рекомендують проводити таку обробку спеціальною бітумною мастикою, яку майстри додають свої, «фірмові» присадки, але у бітуму є істотний недолік – згодом бітумне покриття тріскається, з’являються мікротріщини, в які потрапляє волога, а за нею тягнеться і іржа.

Відносною новинкою є антикори з гумовим наповнювачем, вони пластичні і морозостійкі. Крім того, гумова складова оберігає поверхню від ударів і подряпин, дрібних фракцій, що вилітає з-під коліс.

Якщо в ролі наповнювача виступає віск або пластик, то якість покриття значно збільшується.

При виявленні іржі її потрібно зачистити, якщо є така можливість облудить, зачистити, накласти шар грунтовки, знову зачистити і обробити антикором. Подібну профілактичну роботу бажано проводити не рідше, ніж раз у два роки. Промисловість випускає спеціальний перетворювач іржі. Якщо його нанести на невелику іржаву поверхню, то через деякий час іржа перетворюється, а знач поверхня обробляється.

найскладніше – це обробка внутрішніх поверхонь. Пороги, колісні арки, крила, фартухи, пороги, нижні дверні фільонки рекомендуються обробляти полімерним антикором, але для зовнішніх поверхонь необхідні прозорі спеціальні препарати.

Внутрішні порожнини бажано обробляти під тиском, щоб найдрібніші повороти і шви були ретельно закриті.

Одним з найбільш популярних засобів для закриття внутрішніх порожнин є мовіль, в якому є всі потрібні присадки, необхідні для захисту металу.

На закінчення можна порадити автолюбителям виробляти антикорозійну обробку на спеціалізованих СТО, де є кваліфіковані майстри і необхідне обладнання.

Залиште свій коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *