Психологія кольору в одязі

Люди постійно «посилають» сигнали оточуючим, вербальні або невербальні, що розкривають суть характеру і роблять таємне дійсністю. Чому мантії королів і сексуальний колір помади – червоні? Переваги, що віддаються певними людьми якийсь тональною гамою – це психологічний ключ до кожного з нас, який зможе допомогти зрозуміти самих себе.

Колір в одязі як інструмент невербальної комунікації

В психології колір одягу говорить про багато що. Це якась невербальна інформація про нас співрозмовникові. Якщо у вас виникають сумніви з цього приводу, можна згадати ягоди, фрукти, овочі – їх колір завжди підказує, стиглі плоди чи ні.

Позначення кольорів одягу в психології

  • Червоний

Червоний колір одягу в психології означає, що люди прагнуть до успіху, намагаються відчути всю повноту життя. Вони запальні, схильні до особливого драматизму у близькому спілкуванні. Однак затятим любителям повсякденного носіння червоної одягу варто пам’ятати про інший бік медалі: колір – подразник для нервової системи, тому краще його одягати не дуже часто або ж поєднувати з іншими, менш агресивними варіантами.

  • Синій

Синій – колір аристократів. Люди, що мають пристрасть до нього, рідко посміхаються, недовірливі, схильні до консерватизму. Також особи, які віддають перевагу синє, намагаються відгородити себе від нових знайомств, дружать тільки з перевіреними часом людьми. Психологи стверджують: чим глибше і холодніше цей колір, тим більше людина схильна відчувати смуток.

  • Білий

Білий символізує романтизм натури. Люди, яких приваблює така одяг, не терплять брехні, неакуратності, вони досить мрійливі.
Потрібно зауважити, що часто білий колір присутній в гардеробі у володарів абсолютно різних темпераментів. Все тому, що він базовий і вважається найменш дратівливим.

  • Рожевий

Рожевий колір в психології – колір дитинства. Перевага його в одязі дорослого може сигналізувати про бажання продовжити юні роки і сховатися від проблем у деякої наївності.

  • Зелений

Зелений переважає в одязі досить харизматичних особистостей, які знають собі ціну і мають мету в житті.

  • Жовтий

Одяг жовтого кольору, з психологічної точки зору, означає неабияке почуття гумору, оптимізм і спокій. Але, разом з тим, людина, одягається в жовте, шукає щастя. Якщо це щоденні наряди – пошуки все ще тривають.

  • Блакитний

Люди, які купують одяг у блакитних тонах, претенциозны, принципові, частенько шукають в інших вади.

  • Коричневий

Коричневий колір зібраних, точних і, можливо, трохи повільних людей. Їм не властива зайва метушня. Особи з гардеробом в коричневих тонах суворі, цінують близьких.

  • Сірий

Люди, які віддають перевагу сірі речі – непересічні особистості з величезним внутрішнім світом. За модою вони не женуться, але завжди знають, як виглядати стильно і цікаво.

  • Чорний

Колір елегантності, шарму і розкоші – це чорний. Він йде багатьом, але не кожен зважиться носити подібну одяг постійно. І все ж, якщо ви-один з любителів повсякденних чорних речей – це говорить про бажання здатися загадковим і особливим. Зловживати цим кольором також небажано. Він здатний посилювати депресію.

Експерименти вітаються

Людина віддає перевагу лише кілька кольорів в одязі, а іноді і всього-то один. Потрібно пам’ятати, що за весь період життя риси характеру змінюються і переваги в кольорі одягу. Не потрібно замикатися на чомусь одному – зробіть гардероб різноманітним і оригінальним.

З допомогою зміни кольорів в одязі цілком реально допомогти собі, наприклад, позбавитися від небажаних особливостей характеру і розвинути ті риси, про які давно мріяли.

Залиште свій коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *